Att bo på liten yta

Läser det här reportaget i DN och funderar på hur jag skulle klara av att bo på 11 kvadrat. När jag började gymnasiet på en annan ort bodde jag i ett internatrum med ungefär samma mått, några år senare bodde jag i studentkorridor i Norrköping som var 15 kvadrat och strax efter det i en etta på 22 kvadrat. Ärligt talat har jag varit riktigt värdelös på att bo på små ytor, samlar på mig grejer som en hamster och är notoriskt stökig.

Tycker det är imponerande att få livet att fungera i en sån här lägenhet, för fler kvadratsmarta lösningar kan jag tipsa om bloggen Kvadratsmart!

11kvm

11 kvm

One thought on “Att bo på liten yta

Kommentera

