Berätta om dig själv


Trots storslagna planer på att komma igång och blogga ordentligt kom jag aldrig igång. Att skriva C-uppsats hela dagarna var inte det mest inspirerande jag gjort. Men, i torsdags lämnades uppsatsen in och jag kan tänka på roligare saker.

Gillar verkligen Emily Dahls – julkalender, så lite sent kör vi igång med den första delen;

Berätta om dig själv.

Jag heter Emma, är 22 år och bor i Norrköping. Kommer från Ludvika och har hjärtat i Dalarna. Jag studerar sista året på Kultur, samhälle och mediegestaltningsprogrammet. Trivs bra med studielivet och i Norrköping. Men jag är en rastlös själ och tycker att det är skönt när det blir förändringar, så ser fram emot att ta examen och göra något nytt.

Det bästa jag vet är sällskapsspel, frågesporter (behöver jag förklara att På spåret är det bästa tv-programmet?), fluffiga djur och att pyssla.

Kommentera

