Berätta om din bästa vän.

Då var det dags för lucka 3 i Berätta om – julkalendern.

Sofia och jag har känt varandra sedan vi gick låg- och mellanstadiet tillsammans. Nu bor hon i Karlstad och jag här i Norrköping och vi ses inte så ofta. Vi passar på att umgås när vi båda är i Ludvika samtidigt istället! Kanske dags att leta reda på det där bästis-hjärtat vi hade i mellanstadiet?

 

I gymnasiet var vi ett helt gäng som alltid umgicks, men idag så är det Cim och Fia som jag fortfarande har bäst kontakt med. Så för att inte det här inlägget ska urarta helt får jag faktiskt hålla mig till de jag hänger med idag. Jag lärde känna både Cim och Fia när vi började samma klass på gymnasiet. Vi hade allihopa flyttat till Vadstena och bodde på internatet. Jag ska inte ens försöka redogöra för allt hysteriskt och roligt som vi gjort tillsammans,  det var verkligen tre riktigt bra år!

Sist men inte minst, den eviga fika- och kaffekompanjon Isabelle. Vi lärde känna varandra för att vi båda läser samma utbildning och sen vi började hänga har det fortsatt så.  Kan sammanfatta det hela med att great minds think alike.

Kommentera

