Berätta om en person du beundrar.

Lucka 4 i berätta om – julkalendern.

Jag kan på rak arm faktiskt inte komma på någon jag beundrar riktigt mycket. Självklart finns det massa människor som jag på något vis beundrar delar av, men inga idoler. Jag beundrar starka människor, som tar sig igenom jobbiga händelser i livet och på något vis lyckas komma ut på andra sidan med glädje till livet kvar.

Så för att säga någon, och lite på temat ovan, säger jag Underbara Clara. Jag beundrar att hon går sin egen väg och inte är som en typisk ung tjej förväntas vara.

Kommentera

