Berätta om vem du var för ett år sedan

Lucka 5 i Berätta om – julkalendern.

Oj, vem var jag för ett år sedan? Jag gick tredje terminen på min utbildning och hatade det mesta just då. Det var en  av de längsta höstarna jag varit med om (kändes det som) och jag var omotiverad till allt. Det låter sjukt tråkigt, men det faktiskt allt jag kommer ihåg från förra höstterminen.

Misstänker att jag aldrig orkade fixa håret eller klä mig så jag kände mig fin, och när jag inte var i skolan satt jag nog mest hemma och gjorde ingenting.

Fast när jag tänker efter fyllde faktiskt Anton 25 år och vi ordnade 25-års fest hemma. Så vid minst ett tillfälle var jag inte klädd i pyjamas och hånglade med Anton i köket istället.

Kommentera

