December

IMG_0342 IMG_0364 IMG_0367 IMG_0370 IMG_0398 IMG_0415 IMG_0442 IMG_0460 IMG_0486

1. Ballonger en kall vinterdag.

2. Ny kappa från Erikshjälpen.

3. Pompoms.

4. Hund i solnedgång.

5. Kärleksfulla plopp.

6. Lady livrädd för att bli lämnad hos svärmor.

7. Anton och Mira

8. Hundlek i snön.

9. Fyndade fåtöljer i Ludvika.

One thought on “December

  1. hej. Hoppas dettta kommer fram. Jag lyckades ändå inte förstå vilket kommentarsfält jag ska använda. Det här är ju för december. Om jag går längst ner som jag tyckte du sa hamnar jag ju långt bak i höstas?

Kommentera

